درباره وبلاگ


از امروز ديگه متفاوت شديم
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 102
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 256
بازدید ماه : 1703
بازدید کل : 179585
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 105
تعداد آنلاین : 1

شیرازدانلود|دانلود فیلم رسوايي |بازی|برنامه|موسیقی|اخبار روز|فال|استخاره|





دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا صادقی به نام بی خداحافظی

این آهنگ بمناسبت سالگرد درگذشت زنده یاد خسرو شکیبایی تهیه شده است.

 



ادامه مطلب ...


 

دانلود Google Chrome v24.0.1312.52 - نرم افزار مرورگر گوگل کروم

 

مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در ریجستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند. اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند. اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه Internet Explorer9.0، نسخه 9 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند. در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (open source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

ويژگي هاي كليدي اين نرم افزار Google Chrome:
- سرعت بالا در بارگزاري صفحات
- داراي قابليت ‏Tabbed Browsing ( باز شدن تمام صفحات در يك صفحه )
- امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
- جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد( Popup - bloker )
- محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
- زيبايي در طراحي
- داراي پوسته هاي مختلف
- پشتيباني از تمام نسخه هاي ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ... 

 



ادامه مطلب ...


شنبه 23 دی 1391برچسب:google chrome, مرورگر وب, :: 17:40 ::  نويسنده : saeed

 

دانلود Angry Birds Space v1.4.0 - بازی موبایل پرندگان خشمگین در فضا

پس از ارائه موفق مجموعه بازی های Angry Birds و پس از مدتها انتظار کاربران این بازی بلاخره نسخه جدید و جذاب پرندگان خشمگین با نام پرندگان خشمگین فضانورد می شوند ارائه شد. موضوع این قسمت از بازی جذاب پرندگان خشمگین از جایی شروع میشود که پس از ربوده شدن تخم مرغ پرندگان توسط پنجه غول، در یک تعقیب و گریز طولانی توسط پرندگان عصبانی وارد کهکشان جدید میشوند. 
در این بازی شما در فضای کهکشانی در خارج از زمین قرار گرفته و به مبارزه با خوک های فضایی میپردازید. قابل نصب بر روی گوشی های Android 1.6 or later



ادامه مطلب ...


شنبه 23 دی 1391برچسب:برچسب ها پرندگان خشمگین, بازی اندروید, :: 17:24 ::  نويسنده : saeed

 دانلود PESEdit 2013 Patch v1.1 - به روزرسانی PES 2013

PES Edit یکی از معتبرترین گروه هایی است که آبدیت ها یا به عبارت دیگر Patch های تکمیلی را برای بازی محبوب PES ارائه می کند. چند سالی است که با ارائه نسخه های مختلف این گروه آبدیت های متعددی را در طول یکسال به کاربرانش به صورت رایگان عرضه می کند تا نقاط ضعف این بازی محبوب را تا حدود زیادی پوشش دهد، برای نمونه تغییراتی که در سیستم ساختاری تیم ها داده می شود یا آخرین نقل و انتقالات و یا تکمیل نام تیم ها به درستی و چهره ها از جمله مواردی هستند که گروه PES Edit آن ها را مورد ویرایش خود قرار می دهد. ورزشگاه های جدید اضافه می شوند و نام بازیکنان در تمامی کشورها به صورت صحیح درج می شود، حتی بازیکنان قدیمی مانند مارادونا یا پله و یا زیدان به واسطه تغییرات ارائه شده از سوی این گروه با چهره های اصلی قدم به زمین ورزشگاه می گذارند. در حال حاضر Patch 1.1 عرضه گردیده که علاوه بر دارا بودن آپدیت رسمی Konami بسیاری از نقاط ضعف PES 2013 را برطرف کرده است. در زیر مواردی که در این نسخه مورد بازبینی قرار گرفته اند و از سوی گروه PES Edit معرفی شده است را می توانید مشاهده نمائید. 

قابلیت های کلیدي پچ PESEdit 2013 Patch:
- اضافه شدن دو باشگاه Arminia Bielefeld و BATE Borisov
- کامل شدن بوندسلیگای 1 و 2
- اصلاح لباس های باشگاههای پرتغال و انگلیس و همچنین تیم های هلند، برزیل، آرژانتین،کلمبیا، کره جنوبی، اروگوئه
- اصلاح نام تمام بازیکنان تیم های ملی و بازیکنان مخفی
- اصلاح لباس های تیم های بارسلونا، منچستر یونایتد، سویا
- آپدیت برخی نقل وانتقالات مهم تیم های بزرگ ( 37 تیم)
- رفع مشکل ماتی تصویر
- اصلاح رده‏بندی تیم‏ها و نام لیگ دسته 2 در مسترلیگ
- اضافه شدن کفش های جدید
- اضافه شدن لیگ دسته دوم اسپانیا
- لباس جدید تیم های کلمبیا,کره جنوبی,اودینزه,کوییک رانجرز
- اضافه شدن پرچم لیگ های آلمان و دسته دوم اسپانیا 
- اضافه شدن سوییچ مستر لیگ 
- تصحیح لوگوی لیگ بزیل
- تصحیح نام ورزشگاهها و تصحیح ورزشگاههای خانگی تیم ها
- و...

 



ادامه مطلب ...


 دانلود Internet Download Manager v6.12 Build 20 - نرم افزار مدیریت دانلود

Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلود منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 22:59 ::  نويسنده : saeed

 


0_hamidhira_mihandownload.jpg

در سال گذشته ي ميلادي براي دستگاه هايي نظير آيپد , گوشي هاي آندروييدي و پي اس پي يك بازي منتشر شد كه به شدت مورد استقبال قرار گرفت و به يكي از محبوب ترين بازي ها تبديل شد . شدت استقبال از اين بازي به قدري بالا بود كه شركت سازنده تصميم به ساخت نسخه ي كامپيوتري اين بازي گرفت و حالا در سال 2011 نسخه مخصوص كامپيوتر اين بازي منتشر شده است . نام اين بازي محبوب Angry Birds (پرندگان خشمگين) مي باشد و بدون شك اگر تا به حال اين بازي رو نديده باشيد با دانلود اين بازي و نصب آن شما هم از طرفداران پروپاقرص اين بازي معتاد كننده خواهيد شد .
داشتن گرافيك بالا نسبت به حجم كم بازي , رنگ آميزي شاد و كاربرپسند , داشتن 195 مرحله زيبا و .... از ويژگي هايي است كه چشم بستن روي اين بازي رو بسيار سخت خواهد كرد.
موضوع بازي از اين قرار است كه پرندگان كوچك و زيبايي در حال زندگي آرام خود هستند كه ناگهان يك روز متوجه ميشوند كه تخم هايشان دزديده شده و با كمي تحقيق متوجه ميشوند كه دزد تخم ها خوك هايي هستند كه در همسايگي اين پرندگان زندگي ميكنند . و اين پرندگان تصميم به نابودي خوك ها ميگيرند تا تخم هايشان را از چنگ خوك ها در بياورند.
شروع بازي و مراجل ابتدايي به شما ياد خواهد داد كه در اين بازي چگونه بايد عمل كنيد . به دليل همين آموزشي بودن چند مرحله ابتدايي ممكن است فرض كنيد با يك بازي ساده رو به رو هستيد.اما اگر چند مرحله جلو برويد متوجه سختي و معماهاي پيچيده و شيرين اين بازي خواهيد شد و باور خواهيد كرد كه دل كندن از بازي كاريست بسيار دشوار !

دانلود رایگان این بازي به همراه ويژگي ها و تعدادی عکس از محیط بازی در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب ...


  دانلود Acronis True Image Home 2012 build 6154 Final نرم افزار قدرتمند پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات

| دانلود نسخه جدید نرم افزار قدرتمند پشتیبان گیری Acronis True Image| 

در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه ی جدید یکی از قدرتمندترین نرم افزار های پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. Acronis True Image نرم افزاری بسیار قدرتمند برای ایجاد نسخه پشتیبان از سیستم عامل و فایل های شخصی است.این نرم افزار قابلیت پشتیبان گیری از تمامی داده های کامپیوتری مانند فایل های ویدئویی،فایل های اجرائی، تصاویر،فایل های سیستمی، فایل های صوتی و ایمیل را داراست.با استفاده از این نرم افزار می توانید از سیستم عامل خود ایمیج تهیه کنید و در مواقع ضروری که سیستم عامل بر اثر ویروسی شدن از بین می رود سیستم عامل خود را به راحتی و تنها با یک کلیک بازگردانی کنید. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.



ادامه مطلب ...


 دانلود Casit Guard v4.0 - نرم افزار كاسيت رمزگذاری بر روی فایل و فولدرها

مطمئنا برای شما هم بارها پیش آمده كه خواسته اید بر روی فایل ها و پوشه های خود قفل و پسوردی را قرار داده و از آن ها در برابر دسترسی دیگران جلوگیری كرده و امنیت فایل های خود را برقرار سازید و برای این كار نیز نرم افزارهای فراوانی را امتحان كرده اید كه نتایج دلخواه شما را نداشته اند.

 



ادامه مطلب ...


جمعه 19 خرداد 1391برچسب:Casit Guard , قفل گذاری و محافظت , محافظ كاسيت, :: 20:46 ::  نويسنده : saeed

 

 این پست رو مخصوص صدف خانوم گذاشتم

که تو نظرات در خواست کرده بود

دانلود در ادامه مطلب

دانلود از سرور شیراز دانلود در فورشیرد

 



ادامه مطلب ...


با شماره ناشناس 

 

مخصوص اعضای شیراز دانلود



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:اس ام اس, رایگان,توپ,, :: 22:37 ::  نويسنده : saeed

 

فوق العاده هست دانلودش کنید

 دانلود System Speed Booster v2.9.2.6 - افزايش سرعت و رفع خطاهای سیستم

يكي از مشكلاتي كه كاربران رايانه در پيش رو دارند كاهش شديد سرعت بعد از چند ماه استفاده از رايانه مي باشد. اگر كمي دقت كرده باشيد در زماني كه رايانه خود را خريداري نموده ايد و يا در زماني كه ويندوز جديد بر روي سيستم خود نصب كرده ايد. رايانه شما از سرعت خوب و بالايي برخودار مي باشد. اين افت سرعت در مواقعه اي آنچنان زياد ميشود كه كاربر مجبور به تعويض سيستم عامل رايانه خود مي نماييد و در صورتي كه نرم افزارهاي زيادي بر روي سيستم عامل خود نصب كرده باشيد اين كار كمي سخت به نظر مي رسد. برخي از اين افت و كاهش سرعت رايانه از نحوه استفاده شما از سيستم عامل مي باشد و در بعضي از مواقع با انجام كارهاي گوناگون همانند يكپارچه سازي هارد ديسك، بهينه سازي ريجيستري ويندوز و ... مي باشد كه كاربران بايد هميشه و در زمان هاي مختلف اين كار را انجام دهند در صورتي كه شما اطلاع كافي از انجام برخي از ترفندهاي افزايش سرعت نداريد ميتوانيد از نرم افزارهاي بهينه ساز سرعت رايانه استفاده نماييد. يكي از بهترين نرم افزارهاي افزايش و بهينه ساز رايانه مجموعه قدرتمند System Speed Booster مي باشد. با استفاده از اين نرم افزار ميتوانيد از كوچكترين تنظيمات سيستم عامل ويندوز تا بزرگترين تنظيمات ويندوز را انجام دهيد. اين برنامه مي تواند به بهينه سازي عملكرد رايانه شما كمك نماييد و با تغيير تعداد زيادي از تنظيمات و پارمترها كه به صورت عادي در سيستم عامل ويندوز شما پنهان است بتوانيد به عملكرد رايانه خود سرعت بيشتري ببخشيد. يكي از گزينه هاي موجود در برنامه بهينه سازي ريجيستري ويندوز مي باشد كه برنامه به صورت خودكار تمامي ريجيستري ويندوز را اسكن مي نماييد و خطاهاي موجود را برطرف مي سازد و با يكپارچه سازي، تعمير و بهينه سازي قلب ويندوز شما را پاكسازي ميكند و باعث افزايش سرعت و عملكرد رايانه شما مي شود. ديگر نگران اشتباهات ناشي از كار با اين نرم افزار نباشيد چون اين نرم افزار قدرتمند داراي بخشي است كه تغييرات كاربر را به حالت قبلي خود برگردانيد.

 قابليتهاي كليدي نرم افزار System Speed Booster:
- بهينه سازي و افزايش سرعت رايانه با تنظيمات دقيق ريجيستري
- انجام اسكن بر روي تمامي رجيستري و شناسائي و تعمير خطاها
- امکان مدیریت تنظیمات در ویندوز به صورت کاملا حرفه ای
- قابليت تنظيم زمانبندي رايانه براي خاموش شدن در ساعتي مشخص
- قابليت انجام  CHKDSK براي اسكن دقيق فايلها و هارديسك
- قابليت اجراي Disk Cleaner براي پاكسازي فايلهاي اضافي بر روي هارد ديسك
- قابليت بازگرداندن تمامي تنظيمات در صورت خطاي كاربر
- قابليت انتخاب نوع بهينه سازي توسط كاربر
- داراي نرم فزار مديريت بر برنامه هاي اجرا شده در هنگام راه اندازي سيستم عامل
- داراي ابزار پاك سازي هارد ديسك از فايلهاي اضافي و ايجاد فضاي بيشتر بر روي هاردديسك
- داراي ابزار جستجو و پاكسازي هاردديسك از فايلهاي تكراري و اضافي
- امكان بالا بردن عملكرد سيستم با بازيابي فضاي هارد ديسك
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:System Speed Booster , افزايش سرعت و کارآیی , ابزار رجیستری , بهینه ساز , :: 20:53 ::  نويسنده : saeed

 آپدیت آفلاین محصولات شركت ESET آپدیت 7041 نسخه هاي v3.x v4.x v5.x

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند.



ادامه مطلب ...


سال نو مبارک

سوتی جدید

 

 
گروه اینترنتی پارمیکس [ Parmix Group]Best Group For Persians

 



ادامه مطلب ...


این فیلم چند امکان جدید و باور نکردنی این گوشی را نمایش می دهد از شما بیننده عزیز دعوت می شود که فیلم را دانلود و تماشا کنید ونظرات گرانبهایتان را به ما ارسال کنید

فیلم در ادامه مطلب:

 



ادامه مطلب ...


 قدرتمندترين نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager

گروه آسان دانلود اين دانلود منيجر قدرتمند را به شما پيشنهاد مي كند.
Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتوانيد به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager:
- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers 
- نصب سریع و آسان نرم افزار 
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها 
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاري كامل با تمامي مرورگرهاي وب
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... 

 

 



ادامه مطلب ...




نام کتاب: سخت افزار و عیب یابی کامپیوتر
نویسنده: خانم محمدی
تعداد صفحات: 30
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
صرفنظر از این که کامپیوتر شما چگونه تولید شده است و یا نرم افزارهای نصب شده بر روی آن چگونه نوشته شده اند ، همواره احتمال بروز خطاء وجود داشته و ممکن است در آن لحظه امکان دسترسی به کارشناسان برای تشخیص خطاء و رفع مشکل وجود نداشته باشد . آشنائی با فرآیند عیب یابی و برخورد منطقی و مبتنی بر علم با این مقوله می تواند علاوه بر کاهش هزینه ها،صرفه جوئی در مهمترین منبع حیات بشری یعنی زمان را نیز بدنبال داشته باشد . نرم افزارهای عیب یابی از جمله امکانات موجود و در عین حال بسیار مهم در این زمینه بوده که می توان از آنان به منظور عیب یابی یک کامپیوتر استفاده نمود.



ادامه مطلب ...


دانلود ویندوز جدید Microsoft Windows 8 Build 8102 M3 x86 x64
| دانلود رايگان جديد ترين ويندوز مايکروسافت Windows 8 Build 8102 M3 از لينک مستقيم |
پس از ارائه نسخه های آزمایشی مختلف ویندوز 8 توسط گروه های هک اینبار جدید ترین نسخه ویندوز 8 با عنوان Windows 8 Developer Preview Build 8102 Milestone 3 توسط خود مایکروسافت منتشر شد و به تمام شایعات مربوط به جعلی بودن این ویندوز پایان داد

در حدود يکسال پيش يکي از کارمندان شرکت مايکروسافت اطلاعاتي کاملآ محرمانه را در رابطه با پروژه ي جديد مايکروسافت براي ساخت ويندوز جديد خود يعني Windows 8 به صورت اشتباه در اينترنت منتشر نمود که پس از انتشار اين خبر مايکروسافت هيچگونه صحبتي در رابطه با صحت و يا دورغي بودن اين موضوع اعلام نکرد. اين سکوت مايکروسافت از همان ابتدا مشخص بود که اين موضوع حقيقت دارد و ويندوز بعدي با نام Window 8 منتشر خواهد شد چرا که اگر اين خبر دروغي بود حتمآ توسط مايکروسافت تکذيب ميگرديد. در طي اين يکسال بسياري از افراد سود جو با دستکاري قسمت هاي مختلف ويندوز 7، ويندوز هايي را با نام ويندوز 8 روانه اينترنت کردند که در بسياري از موارد ويندوز داراي نواقص فني بسيار زيادي بود و حتي نصب هم نمي شد. همچنين بسياري از افراد نيز اين ويندوز هاي دستکاري شده را با قيمت هاي بسيار بالا با نام ويندوز جديد مايکروسافت به فروش مي رساندند. با تحقيقات تيم نرم افزار وب سايت ميهن دانلود متوجه شديم که چند وقتي است صحبت هاي انتشار نسخه آزمايشي اين ويندوز در اينترنت بالا گرفته تا اينکه متوجه شديم بلاخره نسخه ي آزمايشي اين ويندوز تنها براي تست در دسترس کارشناسان قرار گرفت و توسط برخي از گروه هاي هک براي استفاده عموم در اينترنت به اشتراک قرار داده شده است. همانطور که مستحضر هستید میهن دانلود اولین وب سایت ایرانی بود که نسخه های اولیه این ویندوز را که هنوز توسط مایکروسافت منتشر نشده بود و تنها گروه های هک آنها در اینترنت به اشتراک می گذاشتند، برای دانلود کاربران خود قرار میداد که البته بسیاری از دوستان معتقد بودند که نسخه های اولیه به صورت دستکاری شده هستند و اصلآ ویندوز 8 وجود ندارد تا اینکه در چند روز پیش خود شرکت مایکروسافت اقدام به انتشار نسخه Windows 8 Developer Preview Build 8102 Milestone 3 نمود که با اینکار به تمام شایعات مربوط به جعلی بودن این ویندوز پایان داد. تیم نرم افزار میهن دانلود نیز همانند ماه های قبل که نسخه ی جدید این ویندوز منتشر می شد آنرا برای دانلود کاربران عزیز قرار میداد، اینبار نیز جدید ترین نسخه ویندوز 8 را با لینک مستقیم در اختیار شما کاربران محترم قرار داده است. اين ويندوز بسياري از ويژگي هاي ويندوز 7 را داراست و خبرها حاکي است که مايکروسافت قصد دارد نسخه فينال اين ويندوز را در سال 2012 منتشر کند در نتيجه در طي اين يکسال نسخه هاي آزمايشي بسيار زيادي از اين ويندوز منتشر خواهد شد. همچنين در رابطه با ويژگي هاي اين ويندوز ميتوان به اضافه شدن امکانات جديد همچون Mobile ARM Processors وSystem-On-a-Chip (SoC)

i

اشاره نمود. علاوه بر اين ظاهر ويندوز نيز دستخوش تغييرات بسيار زيادي بوده است.


جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد ...



ادامه مطلب ...


دانلود ابزاری برای قفل صفحه نمایش اندروید شما با کیفیت اچ دی بنام ICS Lockscreen HD - ابزاری را که برای شما تدارک دیده ایم یکی از زیبا ترین و کاربردی ترین برنامه های قفل است برای گوشی های اندروید که کیفیت بالایی برخوردار است امنیت کوشی شما را تضمین میکند شما برای استفاده و راه اندازی این این برنامه نیاز به go locker دارید


دانلود ICS Lockscreen HD قفل اچ دی صفحه نمایش اندروید



ادامه مطلب ...


 

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

ویژگی های کلیدی این نرم افزار:
– توانایی آپدیت، بنابراین همیشه جدیدترین ها را خواهید داشت.
- بسیار ساده easy to use و کاربر پسند
- با تمام player های معمولی و DirectShow
- نصب نرم افزار بصورت اختیاری است. حتی میتوانید بعضی از codec ها را نصب نکنید
- به صورت خودکار پس از نصب خود را با تمامی player ها موجود سازگار میکند
- دارای کاربران بسیاری است، بنابراین بعد از پیدا شدن هر اشکالی سریعا گزارش شده و رفع میشود.
- در این نسخه از پسوند های RealPlayer نیز پشتیبانی میشود.

 



ادامه مطلب ...


مدیریت حرفه ای ایمیل ها با نرم افزار Mozilla Thunderbird


امروزه داشتن یک پست الکترونیکی یا همان Email یکی از مهم ترین مواردی است که در استفاده از اینترنت و سایت ها مطمئنا زمانی نیاز می شود. برای ثبت نام در هر جایی حتی کارهای روزمره که با آن ها سر و کار داریم پست الکترونیکی به یکی از متداول ترین پل های ارتباطی تبدیل شده است. دسترسی

آسان

و امنیت به دلیل خصوصی بودن باعث شده تا اقشار مختلف یک جامعه از دانش آموزان تا افراد مسن هم با اهداف مختلف از این پل ارتباطی استفاده کنند.Gmail ، Yahoo Mail ، MSN و بسیاری از سرویس های دیگر در سراسر دنیا وجود دارند که کاربران با آن ها اقدام به برقراری ارتباط و ارسال و دریافت پیام های خود می نمایند. اما در دنیا این سه امروزه بیشترین کاربر را به سمت خود جذب کرده اند. این که از چه ابزارهایی برای مدیریت هرچه بهتر و البته سریعتر ایمیل های خود استفاده کنیم نکته بسیار مهمی است. می توان از هرنوع مرورگری برای این کار استفاده کرد اما ابزارهایی هم هستند که فقط برای مدیریت ایمیل ها طراحی شده اند. بنیاد موزیلا علاوه بر این که امروزه قدرتمندترین مرورگر دنیا را در اختیار دارد نرم افزاری به نام

Mozilla Thunderbird

را طراحی کرده که می توان با استفاده از آن مدیریتی کامل را برروی پست های الکترونیکی داشت. این نرم افزار قدرتمند که از پروتوکل های مختلف و رایج استفاده می کند قادر به سادگی خود را با Gmail که سرویس پیام رسان شرکت گوگل می باشد هماهنگ سازد اما برای هماهنگ سازی با سرویس یاهو میل احتیاج به نرم افزارهای جانبی هم می باشد. البته این بخش کوچکی از قابلیت های این ابزار به شمار می رود چراکه بسیاری از مدیران سایت ها به دلیل داشتن ایمیل های اختصاصی که معمولا به دامین ها متصل است بهترین راهکار را استفاده از نرم افزارهایی این چنینی می بینند تا بتوانند هرچه بهتر مدیریت پست های الکترونیکی خود را امکان پذیر سازند. امنیت بالا، سرعت فوق العاده در برقراری ارتباط، استفاده از قابلیت Tab Browsing، امکان مدیریت چندین ایمیل به صورت همزمان و واسط کاربری جذاب مهم ترین نکاتی هستند که در نرم افزار Mozilla Thunderbird به وضوح به چشم می خورند. این ابزار کاملا رایگان که به تازگی نسخه جدید آن عرضه شده است حجم مناسبی هم در مقابل رقیب اصلی خود یعنی Microsoft Outlook نیز دارد و البته امکانات بیشتری هم ارائه می دهد.



قابلیت های کلیدی نرم افزار Mozilla Thunderbird v9.0.1:
- پشتیبانی از‌RSS و گروه‌های خبری و امکان ایجاد حساب برای این گروه‌ها
- سازگاری با بسته های امنیتی رایج موجود برای چک کردن فایل های مخرب
- وجود قابلیت Tab Browsing امکان استفاده همزمان از چندین ایمیل
- قابلیت شناسایی و مبارزه باJunkMail ها جهت جلوگیری از ورود هرزنامه‌ها و ایمیل‌های تبلیفاتی
- ساخت آسان اکانت ها در نرم افزار تنها با وارد کردن نام کاربری و کلمه‌ی عبور
- پشتیبانی از امکاناتی همچون امضای دیجیتال و رمزنگاری داده‌ها در ارسال و دریافت نامه‌ها
- حجم مناسب نسبت به قابلیت ها و نرم افزارهای مشابه
- آرشیو کامل از پیام ها و قابليت دسته بندي ايميلها
- امنیت بالا در پست های الکترونیکی
- سازگاری با اکثر پروتوکل های رایج
- امکان ارسال فایل به آسانی
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- دارای افزونه‌های بسیار مفید و کاربردی
- پشتیبانی از ایمیل‌های با فرمت HTML
- پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...




ادامه مطلب ...


دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Professional SP2 Integrated December 2011 x64
| نسخه 64 بیتی ویندوز ایکس پی با پشتیبانی از درایور SATA آپدیت شده تا دسامبر 2011 |
در این پست وب سایت میهن دانلود نسخه 64 بیتی ویندوز ایکس پی را با عنوان Microsoft Windows XP Professional SP2 x64 برایتان آماده کرده ایم. البته در ماه گذشته ویندوز دیگری با همین عنوان در سایت معرفی شد اما از آنجا که ویندوز قبل از درایو SATA پشتیبانی نمیکرد، نظرات متعددی برای ما ارسال شد که این ویندوز را با پشتیبانی از درایور SATA قرار دهیم تا دارندگان لپ تاپ ها نیز بتوانند از آن استفاده کنند. در نتیجه تصمیم گرفتیم تا در این پست وب سایت میهن دانلود نسخه 64 بیتی ویندوز ایکس پی را برایتان آماده کنیم که علاوه بر پشتیبانی از درایورهای SATA و RAID، تا ماه دسامبر 2011 نیز آپدیت شده است. همانطور که میدانید ویندوز ایکس پی یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین ویندوزهای شرکت مایکروسافت می باشد که با وجود انتشار ویندوزهای ویستا و سون هنوز هم بسیاری از کاربران در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند. در ابتدای انتشار ویندوز ایکس پی هنوز CPU های 64 بیتی عمومیت نداشتند و اکثر کاربران از CPU های 32 بیتی استفاده می کردند اما کم کم با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن نسل جدید سی پی یو های چند هسته ای، کاربران ترغیب شدند تا از این نوع CPU ها استفاده کنند زیرا سرعت آنها چندین برابر بیشتر از سی پی یو های معمولی بود و همچنین از حافظه بیشتری پشتیبانی میکردند. به عبارت دیگر یک سیستم عامل 32 بیتی بیشتر از 4 گیگ رم را ساپورت نمی کند و این در حالی است که سیستم عامل 64 بیتی به راحتی از رم های بالای 4 گیگ پشتیبانی می کند در نتیجه سرعت سیستم بسیار بالا خواهد بود. ضعف بزرگ ویندوز ایکس پی پشتیبانی نکردن از CPU های 64 بیتی بود زیرا اصلآ نسخه 64 بیتی این ویندوز وجود نداشت از همین رو شرکت مایکروسافت ویندوزهای جدید تر خود یعنی ویستا و سون را در دو نسخه 32 و 64 بیتی منتشر کرد تا کاربران سیستم های 64 بیتی به راحتی بتوانند از حداکثر توانایی های سیستم خود استفاده کنند. اما همانطور که اشاره شد با وجود انتشار ویندوزهای ویستا و سون هنوز هم بسیاری از کاربران علاقه مند به استفاده از ویندوز ایکس پی هستند و چون این ویندوز بیشتر از 4 گیگ رم ساپورت نمی کند در نتیجه برای انجام کارهای سنگین مانند کارهای گرافیکی، اجرای بازی و ... مناسب نیست. این مشکل سبب شد تا مایکروسافت اقدام به انتشار نسخه 64 بیتی ویندوز ایکس پی کند تا علاقه مندان به این ویندوز نیز بتوانند از حداکثر توانایی سیستم خود برای انجام کارهای مختلف استفاده کنند. این نسخه که بی تردید یکی از کاملترین نسخه های ویندوز ایکس پی می باشد به صورت کامل از سی پی یو های 64 بیتی و نیز رم های بالای 4 گیگ پشتیبانی می کند. علاوه بر این سرعت نسخه 64 بیتی ویندوز ایکس پی در مقایسه با نسخه 32 بیتی آن بسیار بالاتر است و تمام نرم افزارها و بازی ها با سرعت بیشتری اجرا می شوند. در حال حاضر آخرین سرویس پک منتشر شده برای این ویندوز سرویس پک 2 است که به صورت یکپارچه با ویندوز می باشد و در هنگام نصب به آن اضافه می گردد. همچنین ظاهر این ویندوز هیچ تغییری نکرده و نرم افزار های پیش فرض آن مانند اینترنت اکسپلورر، مدیا پلیر و ... در آن وجود دارد و تنها ضعف ها و مشکلات فنی که در نسخه های قبلی وجود داشت به صورت کامل در این نسخه برطرف شده است.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


ادامه مطلب ...


شنبه 17 دی 1390برچسب:نرم افزار,نرم افزار جديد,نصب ویندوز ایکس پی روی لپ تاپ,ویندوز ایکس پی 64 بیت,ویندوز ایکس پی سرویس پک 3,دانلود,دانلود نرم افزار,دانلود نرم افزار 2010,دانلود نرم افزار جديد,دانلود نسخه 64 بیتی ویندوز ایکس پی,دانلود ویندوز,دانلود ویندوز Windows XP 64 bit,دانلود ویندوز Windows XP Professional SP2 x64 SATA,دانلود ویندوز Windows XP Professional SP3 x64,دانلود ویندوز xp 64 بیتی,دانلود ویندوز xp 64 بیتی با درایور sata,دانلود ویندوز xp نسخه 64 بیت,دانلود ویندوز xp x64,دانلود ویندوز xp x64 sata,دانلود ویندوز ایکس پی,دانلود ویندوز ایکس پی 64 بیتی,دانلود ویندوز ایکس پی 64 بیتی قابل نصب روی لپ تاپ,دانلود ویندوز ایکس پی 64 بیتی با پشتیبانی از درایور sata,دانلود ویندوز ایکس پی 64 بیتی با درایور sata,دانلود ویندوز ایکس پی Microsoft Windows XP Professional SP2 x64,دانلود ویندوز ایکس پی مخصوص لپ تاپ,دانلود ویندوز ایکس پی نسخه 64 بیتی,دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Professional SP2 Integrated December 2011 x64,دانلود ویندوز ایکس پی x64,دانلود ویندوز ایکس پی با پشتیبانی از درایور ساتا,دانلود ویندوز ایکس پی سرویس پک 2,دانلود Windows XP 64 bit,دانلود Windows XP Professional SP2 x64,دانلود Windows XP x64,دانلود اخرين ورژن نرم افزار,دانلود جديد ترين نرم افزار,دانلود جدید ترین نسخه ویندوز xp,دانلود جدید ترین نسخه ویندوز ایکس پی,دانلود جدید ترین اپدیت ویندوز ایکس پی,دانلود رايگان,دانلود رايگان نرم افزار,سايت دانلود نرم افزار , :: 20:56 ::  نويسنده : saeed
دانلود سیستم عامل اندروید Android OS v2.2 R2
| برای اولین بار در میان وب سایت های ایرانی با لینک مستقیم |
| دانلود رایگان سیستم عامل اندروید Android OS v2.2 R2 قابل نصب و اجرا در کامپیوتر و لپ تاپ |
در این پست وب سایت میهن دانلود سیستم عاملی را با عنوان Android برایتان آماده کرده ایم. این سیستم عامل که توسط کمپانی معروف گوگل عرضه شده در مدت زمانی بسیار کم در لیست پرطرفدارترین سیستم عامل گوشی های موبایل قرار گرفت و جالب است بدانید که یکی از رقبای اصلی سیستم های iOS و Symbian می باشد. شاید این اولین باری است که می شنوید، می توان یک سیستم عامل موبایل را بر روی کامپیوتر نصب کرد. در واقع کمپانی گوگل سیستم عامل اندروید را در چندین نسخه مختلف منتشر کرده که علاوه بر کاربران موبایل، دارندگان کامپیوترهای خانگی و لپ تاپ ها و نیز تبلت ها بتوانند از آن استفاده کنند. همچنین شما به راحتی می توانید سیستم عامل اندروید را در کنار سیستم عامل اصلی کامپیوتر خود یعنی ویندوز نصب کنید و از آن استفاده نمایید. البنه نسخه های سازگار این سیستم عامل با کامپیوترهای خانگی هنوز مراحل آزمایشی را سپری می کند و گوگل صرفآ آنرا جهت آشنایی بیشتر کاربران با سیستم عامل جدید خود منتشر کرده است. از دیگر ویژگی های این سیستم عامل می توان به امکان Live اشاره نمود که با این امکان نیازی نیست که شما حتی آنرا روی سیستم خود نصب کنید، فقط کافیست تا آنرا روی یک سی دی یا فلش ذخیره کنید و سپس آنرا اجرا نمایید.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


ادامه مطلب ...


دانلود نرم افزار مرورگر Mozilla Firefox v9.0 Final

| دانلود رایگان پر سرعت ترین و محبوب ترین مرورگر جهان |

همانطور که میدانید برای اینکه بتوان وارد سایتهای مختلف اینترنتی شد نیاز است تا از مرورگری برای اینکار استفاده کرد. امرورز در سایت میهن دانلود جدید ترین نسخه یکی از معروف ترین مرورگرهای جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار مرورگر Mozilla Firefox جز پر طرفدار ترین مرورگرهایی است که تا به حال ساخته شده زیرا دارای امکانات و مزیت های بسیار فراروان نسبت به سایر مرورگرهای وب می باشد. این مرورگر از سرعت بسیار زیادی برخوردار است و شما با کمک این مزیت خیلی سریعتر قادر خواهید بود تا سایت ها را لود کنید و زمان کمتری را برای مشاهده یک تصویر صرف نمایید و همچنین در سریعترین زمان ممکن از آخرین اخبار دنیای اینترنت باخبر شوید. در این نسخه جدید همانند گذشته بسیار از نواقص و اشکالاتی که در قسمتهای فنی این مرورگر وجود داشت بر طرف گشته و نیز قابلیت هایی بسیار زیاد دیگری از جمله سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، ایجاد تغییرات متعدد در جاوا اسکریپت ها ، افزایش امنیت و ... در آن  به چشم می خورد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



برخی از ویژگی‌های این نرم افزار:
- داشتن سرعت بسیار بالا در لود سایتها و تصاویر اینترنت.
- قابلیت باز کردن و مشاهده ی صفحات اینترنتی به صورت ‏Tab.
- داشتن دانلود منیجر قوی و مجزا جهت دریافت فایل های مختلف.
- داشتن امنیت بسیار بالا و جلوگیری از نفوذ هکرها به سیستم.
- قابليت نصب پلاگين هاي مختلف جهت عملكرد بهتر.
- جلوگيري از باز شدن پنجره هاي تبليغاتي مزاحم.
- و ...

امکانات و قابلیت های جدید اضافه شده در نسخه 6 فینال:- افزایش تعداد کلید های میانبر در محیط برنامه.
- افزایش درجه امنیت برنامه در هنگام جستجو در سایت ها.
- جستجوی قویتر حروف و کلمات در متن مندرج در سایت ها.
- اضافه شدن امکانات جدید به دانلود منیجر.
- و ...



ادامه مطلب ...


همانطور که میدانید برای اینکه بتوان وارد سایتهای مختلف اینترنتی شد نیاز است تا از مرورگری برای اینکار استفاده کرد. امرورز در سایت میهن دانلود جدید ترین نسخه یکی از معروف ترین مرورگرهای جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار مرورگر Mozilla Firefox جز پر طرفدار ترین مرورگرهایی است که تا به حال ساخته شده زیرا دارای امکانات و مزیت های بسیار فراروان نسبت به سایر مرورگرهای وب می باشد. این مرورگر از سرعت بسیار زیادی برخوردار است و شما با کمک این مزیت خیلی سریعتر قادر خواهید بود تا سایت ها را لود کنید و زمان کمتری را برای مشاهده یک تصویر صرف نمایید و همچنین در سریعترین زمان ممکن از آخرین اخبار دنیای اینترنت باخبر شوید. در این نسخه جدید همانند گذشته بسیار از نواقص و اشکالاتی که در قسمتهای فنی این مرورگر وجود داشت بر طرف گشته و نیز قابلیت هایی بسیار زیاد دیگری از جمله سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، ایجاد تغییرات متعدد در جاوا اسکریپت ها ، افزایش امنیت و ... در آن  به چشم می خورد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

برخی از ویژگی‌های این نرم افزار:
- داشتن سرعت بسیار بالا در لود سایتها و تصاویر اینترنت.
- قابلیت باز کردن و مشاهده ی صفحات اینترنتی به صورت ‏Tab.
- داشتن دانلود منیجر قوی و مجزا جهت دریافت فایل های مختلف.
- داشتن امنیت بسیار بالا و جلوگیری از نفوذ هکرها به سیستم.
- قابليت نصب پلاگين هاي مختلف جهت عملكرد بهتر.
- جلوگيري از باز شدن پنجره هاي تبليغاتي مزاحم.
- و ...

امکانات و قابلیت های جدید اضافه شده در نسخه 6 فینال:- افزایش تعداد کلید های میانبر در محیط برنامه.
- افزایش درجه امنیت برنامه در هنگام جستجو در سایت ها.
- جستجوی قویتر حروف و کلمات در متن مندرج در سایت ها.
- اضافه شدن امکانات جدید به دانلود منیجر.
- و ...



ادامه مطلب ...


یه خسیس تو خواب میبینه به فقیر ۱۰۰۰ تومان داده وقتی بلند میشه میگه :: اجب كاووسی بود.

یارو رو داشتن به جرم قتل زنش محاكمه می كردن . دادستان می گه : سنگدل ?! تو وقتی داشتی زنت رو می كشتی، ندای وجدانت رو نشنیدی ؟! طرف می گه : نه والله ! بس كه این زنیكه جیغ و داد میكرد مگه می ذاشت ما چیزی بشنویم ؟!!

ازدواج تنها جبهه ای است که شبها را میتوان با دشمن در یک سنگر خوابید

دعای خانومها با خدا
خدایا ! به من عشق بده تا شوهرم را درک کنم
صبر بده تا او را بپذیرم
ولی قدرت نده که میزنم لهش میکنما

اصفهانیه بچش میگه برو دو تا نون از خونه همسایه بگیر . بچه میره و برمیگرده میگه نون ندادند.باباهه میگه : همسایه چه خسیسه؟! برو از تو یخچال خودمون بیار !

ترکه تو كيوسك تلفن بوده، بيرون كه مياد ازش مي‌پرسند سالمه؟ ميگه: سالمه فقط آفتابه نداره



پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:jok,جوک, :: 22:2 ::  نويسنده : saeed

حالا هی بگید نبوغ آمریکایی ها بیش

 

سه نفر آمریکایی و سه نفر ایرانی با همدیگر برای شرکت در

یک کنفرانس می رفتند. در ایستگاه قطار سه آمریکایی هر کدام

یک بلیط خریدند، اما در کمال تعجب دیدند که ایرانی ها سه

نفرشا یک بلیط خریده اند. یکی از آمریکایی ها گفت: چطور است که

شما سه نفری با یک بلیط مسافرت می کنید؟ یکی از ایرانی ها

گفت: صبر کن تا نشانت بدهیم.

همه سوار قطار شدند. آمریکایی ها روی صندلی های تعیین شده

نشستند، اما ایرانی ها سه نفری رفتند توی یک توالت و در را

روی خودشان قفل کردند. بعد، مامور کنترل قطار آمد و بلیط ها

را کنترل کرد. در توالت را زد و گفت: بلیط، لطفا! در توالت باز شد

و از لای در یک بلیط آمد بیرون، مامور قطار آن بلیط را نگاه کرد

و به راهش ادامه داد. آمریکایی ها که این را دیدند، به این نتیجه

رسیدند که چقدر ابتکار هوشمندانه ای بوده است.

 بعد از کنفرانس آمریکایی ها تصمیم گرفتند در بازگشت همان

کار ایرانی ها را انجام دهند تا از این طریق مقداری پول هم برای

خودشان پس انداز کنند. وقتی به ایستگاه رسیدند، سه نفر آمریکایی

یک بلیط خریدند، اما در کمال تعجب دیدند که آن سه ایرانی هیچ بلیطی

نخریدند. یکی از آمریکایی ها پرسید: چطور می خواهید بدون بلیط

سفر کنید؟ یکی از ایرانی ها گفت: صبر کن تا نشانت بدهم.

 سه آمریکایی و سه ایرانی سوار قطار شدند، سه آمریکایی رفتند

توی یک توالت و سه ایرانی هم رفتند توی توالت بغلی آمریکایی ها

و قطار حرکت کرد. چند لحظه بعد از حرکت قطار یکی از ایرانی ها از

توالت بیرون آمد و رفت جلوی توالت آمریکایی ها و گفت: بلیط، لطفا

 



شیراز دانلود شما را برای دیدن عکس ها در سایز بزرگ به ادامه مطلب دعوت می کند



ادامه مطلب ...


مجموعه تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با موضوع Modern Car را برای شما عزیزان در دانلودها (به واسته شیراز دانلود)قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.

 

Car ms32 مجموعه 5 تصویر استوک بسیار زیبا با عنوان  Modern Car

 



ادامه مطلب ...



USB_Disk_Security_v5.4.0.12_[www.MihanDownload.com].jpgامروزه به دليل افزايش استفاده از حافظه هاي قابل حمل، بد افزار هاي مختلف به راحتي مي توانند از طريق اينگونه حافظه ها به داخل سیستم های کامپیوتری نفوذ کنند. نرم افزاری را که امروز در سایت میهن دانلود برایتان آماده کرده ایم قادر است تا از نفوذ ویروس های موجود در حافظه های پرتابل به داخل سیستم جلوگیری کند. نرم افزار USB Disk Security پس از نصب بر تمام پورت های USB کامپیوتر نظارت کامل داشته و به محض اتصال یک حافظه ی خارجی نظیر فلش مموری ، رم موبایل ، کول دیسک و ... به هر کدام از پورتهای USB به صورت خودکار اقدام به اسکن آنها می نماید و ظرف چند ثانیه تمامی عوامل مخرب موجود در آنها را پاکسازی می کند. شما با کمک این نرم افزار و داشتن یک آنتی ویروس به روز و قوی سیستم خود را تا بیش از 95% بیمه خواهید کرد. همچنین این برنامه در کنار آنتی ویروسهایی همچون BitDefender, Nod32, Kaspersky, AVG, Norton, McAfee, Panda, AVAST و ... یک حصار امنیتی بسیار قوی بر روی کامپیوتر شما ایجاد می کند که هیچ راه ورودی به آن نیست.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

 



ادامه مطلب ...


 
دانلود نرم افزار ESET Smart Security v5.0.94.0 Final
| دانلود رایگان نسخه 5 فینال نرم افزار اسمارت سکوریتی ESET |

هر روز ویروسهای جدیدی با یک کد مبدا جدید ساخته می شوند و ممکن است تا زمانی که کد مبدا آنها شناخته نشده و نیز پاک کننده آنها تهیه نشود، هزاران برنامه در معرض حمله و تخریب این ویروسها قرار گرفته باشند. بنابراین استفاده از نرم افزارهای ضد ویروسی تا حدودی می تواند در مقابل این عوامل مخرب ایستادگی کند. نرم افزارهای ضد ویروسی یا همان آنتی ویرسها دارای انواع مختلفی هستند و هر یک از آنها کارآیی های خاصی دارند که ممکن است دیگری فاقد آن باشد. از همین رو در این پست وب سایت میهن دانلود نسخه جدید یکی از معروف ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار اسمارت سکوریتی Smart Security ساخت شرکت معروف ESET میباشد که قادر است از ورود هرگونه عوامل مخرب که از راه های مختلف به خصوص اینترنت قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. شما با داشتن این نرم افزار دیگر به هیج وجه نگران آلوده شدن سیستم خود نخواهید بود زیرا در بسته ی امنیتی ESET تمام نرم افزارهای امنیتی نظیر Anti-virus, Anti-rootkit, Anti-spyware, Anti-spam, Firewall, LinkScanner, E-mail-scanner, Web Skjold, Resident Shield قرار گرفته است که هر کدام از این برنامه ها قادر اند امنیتی بخشی از سیستم شما را فراهم سازند. به عنوان مثال شما با استفاده از آنتی ویروس این بسته می توانید تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید و یا با استفاده از دیواره آتش آن می توانید رفت و آمدهای اینترنتی سیستم خود را تحت کنترل داشته باشید تا اگر کسی قصد هک کردن سیستم شما را داشته باشد با این دیواره آتش بسیار قوی رو به رو شوید. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم متصل شود برنامه آنرا آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. بسته ی امنیتی ESET را میتوان به مجموعه ای از بهترین نرم افزارهای امنیتی تشبیه کرد که همگی در یک جا و باهم جمع آوری شده اند. نکته ی دیگری که در نسخه ی جدید این نرم افزار به چشم میخورد استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد که در مقایسه با نسخه های قبلی بهبود قابل ملاحظه ای یافته است زیرا اکثر کاربران همیشه از کند شدن سیستم خود پس از نصب این بسته ی امنیتی شکایت داشتند که در این نسخه این مشکل تا حد قابل قبولی برطرف شده است. علاوه بر این شما می توانید برای معرفی ویروسهای جدید به نرم افزار آن را از طریق اینترنت آپدیت کنید تا با مراجعه به شرکت سازنده ی خود ویروسهای جدید به آن معرفی گردد و در صورتی که با این ویروسها مواجه شد اقدام به حذف و پاکسازی آنها نماید.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 



ادامه مطلب ...


دانلود نرم افزار ESET NOD32 Antivirus v5.0.94.0 Final
| دانلود رایگان نسخه 5 فینال نرم افزار آنتی ویروس ESET NOD32 |

هر روز ویروسهای جدیدی با یک کد مبدا جدید ساخته می شوند و ممکن است تا زمانی که کد مبدا آنها شناخته نشده و نیز پاک کننده آنها تهیه نشود، هزاران برنامه در معرض حمله و تخریب این ویروسها قرار گرفته باشند. بنابراین استفاده از نرم افزارهای ضد ویروسی تا حدودی می تواند در مقابل این عوامل مخرب ایستادگی کند. از همین رو در این پست وب سایت میهن دانلود یکی از معروف ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار آنتی ویروس NOD32 Antivirus محصول کمپانی معروف ESET میباشد و قادر است تا از ورود هرگونه عوامل مخرب که از راه های مختلف قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. این آنتی ویروس جز 5 آنتی ویروس برتر جهان به شمار میرود و رغیب اصلی آنتی ویروس کاسپرسکای میباشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید پس از نصب تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم متصل شود برنامه آنرا آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. تفاوت اصلی این آنتی ویروس در مقایسه با سایر نرم افزارهای امنیتی استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد در واقع اکثر آنتی ویروسها پس از نصب علاوه بر اشغال فضای بسیار زیاد هارد باعث کاهش چشمگیر سرعت سیستم هم میگردند که این کاهش سرعت به خصوص در هنگام اجرای ویندوز به چشم میخورد اما نود32 با کمترین استفاده از رم به شما این امکانات را میدهد که در هنگام کار با رایانه از سرعت قابل قبولی برخوردار باشید. علاوه بر این شما می توانید برای معرفی ویروسهای جدید به نرم افزار آن را از طریق اینترنت آپدیت کنید تا با مراجعه به شرکت سازنده ی خود ویروسهای جدید به آن معرفی گردد و در صورتی که با این ویروسها مواجه شد اقدام به حذف و پاکسازی آنها نماید. آنتی ویروس نود32 دارای محیط بسیار ساده ای بوده و از همین رو افراد برای کار با آن نیازی به اطلاعات و تجربه ی آنچنانی ندارد و به راحتی میتوانند ویروس کشی سیستم را خود انجام دهند.


جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب ...


امروز روش جدید ساین گوشیهای سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ و سیمبیان ۳ را برای شما عزیزان قرار داده ایم. دوستانی که نمیدانند ساین چیست باید بگوییم که گوشیهایی که سیستم عامل سیمبیان دارند در زمان نصب برخی از نرم افزار ها و بازی ها ارور مجوز میدهد که باید برای این مشکل گوشی خود را ساین کنید

 



ادامه مطلب ...


دراین قسمت قصد معرفی ویندوز ۸ را داریم . اما Windows 8 xTreme چیست ؟ Windows 8 xTreme مبتنی بر همان Windows 7 Final می باشد که یک سری ایرادات قبلی را همراه ندارد . در Windows 8 xTreme هیچ جزئی نسبت به ورژن قبلی حذف نشده و کسانی که با ویندوز ۷ کار می کنند با این ویندوز هم به راحتی می توانند ارتباط برقرار کنند . در واقع ویندوز ۸ , ویندوز ۷ بهینه ساز شده و کم ایرادتر برای کار آسان تر همراه با نمایی جدید و دلپذیر است . ویندوز ۸ بر روی ۲۰۰ سیستم مختلف تست شده و نتایج این تست ها همه موفقیت آمیز بوده . تعداد زیادی نرم افزار به صورت پیش فرض بر روی ویندوز ۸ نصب شده است . در یک جمله می توان ویندوز ۸ را همان ویندوز ۷با سرعت و کیفیت بالاتر و البته با نمایی دلپذیر تر در نظر گرفت.
نکته مهم: لازم به توضیح است که ویندوز ۸ , ویندوز رسمی شرکت مایکروسافت نیست و ویندوز ۷ همچنان آخرین نسخه رسمی مایکروسافت می باشد.



ادامه مطلب ...


سلام دوستان می بخشید که مدتی اپ نکردم

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای عرفان و خشایار به نام راه من با 2 کیفیت متفاوت

برای دانلود ادامه مطلب بروید

 

 



ادامه مطلب ...


Adobe Flash Player یک کلاینت Runtime با کارایی بالا، سبک و رسا می باشد که تجربه های کاربری قدرتمند و پایداری را در سیستم عامل های اصلی، مرورگرها، گوشی های تلفن، و دستگاهها به ارمغان می آورد. حتما تا بحال برای شما پیش آمده است که برای  مشاهده محتوای آنلاین و جاری پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار آدوب فلش پلیر برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد . این نرم افزار، کلاینتی غنی و عمومی برای ارائه  تجربه فایلهای آدوب فلش در رایانه های دسکتاپ و دیگر دستگاه ها می باشد، که به شما اجازه می دهد تا بهترین کیفیت انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید. این ابزار، برنامه های کاربردی تحت وب را بصورت نهایی (Front- end) نمایش می دهد، واسط های کاربری وبسایت را با کیفیت عالی به نمایش می گذارد، تبلیغاتهای آنلاین را بصورت تعاملی و جذاب نمایش می دهد و انیمشن های کوتا و بلند را نیز به کیفیت عالی برروی مرورگر شما نمایش می دهد. Adobe Flash Player به شما اجازه می دهد تا محتواهای جذاب وب را مانند بازی ها، ارائه های تجاری، تبلیغات و غیره را مشاهده نمایید، این بسته شامل تنها فلش پلیر و فرآیند نصب مستقل آن می باشد، از لحاظ فنی این برنامه Flash Player ActiveX Control می باشد و تنها قادر به نمایش فایل فلش در داخل مرورگر شما می باشد.

 

flashplayer مشاهده و اجرای فایلهای فلش با Adobe Flash Player 10.0.45.2

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Adobe Flash Player 10.0.45.2 :
- نمایش محتوای فلش با کیفیت عالی برروی مرورگر وب شما
- اجرای بازی های آنلاین، نمایش تبلیغات ، بنرها و انیمشن های تحت وب
- قابلیت نصب برروی سیستم عامل، مرورگر و گوشی های موبایل برای نمایش محتوای فلش
- نصب شده برروی بیش از ۷۰۰ میلیون رایانه دسکتاپ متصل به اینترنت و گوشی موبایل
- فراگیرترین پلتفرم در سرتاسر دنیا (فلش)
- رایگان بودن
- و …

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد