اس ام اس های سرکاری و جوک های هفته آخر تیرماه
 
درباره وبلاگ


از امروز ديگه متفاوت شديم
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 255
بازدید دیروز : 292
بازدید هفته : 1518
بازدید ماه : 1448
بازدید کل : 186013
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 105
تعداد آنلاین : 1

شیرازدانلود|دانلود فیلم رسوايي |بازی|برنامه|موسیقی|اخبار روز|فال|استخاره|




پسر به دختر: دیگه تموم شد!
دختر: به همین زودی عوضی؟ میدونستم اینقدر پستی. واسه همین با 3 تا از دوستات بودم ...!!!
پسر:من فیلمو گفتم...
دختر:اه ببخشید شوخی کردم.
پسر:خفه شو...

اس ام اس های تیرماه اس ام اس های سرکاری تیر 90

رفتم دم عابر بانک پول میخوام
میگه وجه نقد نداریم متاسفیم...
رسید میخوام میگه کاغذ نداریم...
میخوام کارت به کارت کنم میگه شبکه با اختلال مواجهه...
میخوام کارتمو بگیرم ، میپرسه دستور دیگه ای ندارین؟!

اس ام اس های تیرماه اس ام اس های سرکاری تیر 90

بدجوری تو دلم نشستید
...
پاشید درست بشینید ببینم! دل من خونه خاله که نیست

اس ام اس های تیرماه اس ام اس های سرکاری تیر 90

از ماست که ...
...
بعداً دوغ درست میکنن !

اس ام اس های تیرماه اس ام اس های سرکاری تیر 90

بابام با دوستش تو فرانکفورت سوار تاکسی می شن..
راننده یه سیاه پوست بوده..
وسط راه دوست بابام میگه این فلان فلان شده(فحش خواهر) ازمون الکی زیاد نگیره..
وقتی می رسن بابام به انگلیسی میگه چقد شد..
طرف به فارسی میگه قابل نداره
راننده بچه بندرعباس بوده!!!!!

اس ام اس های تیرماه اس ام اس های سرکاری تیر 90

بهترین جمله برای وقتی که کسی میخواد خرتون کنه
...
عزیزم این وقتی که گذاشتی تا من رو خر کنی رو اگر صرف خودت کرده بودی تاحالا آدم شده بودی

اس ام اس های تیرماه اس ام اس های سرکاری تیر 90

کاش دل آدم هم عین دماغ بود. وقتی میگرفت فین می کردی وا میشد!!

اس ام اس های تیرماه اس ام اس های سرکاری تیر 90

کور میشی بدبخت ...
بیا اینجا بشین با هم نیگا کنیم ...!!!
...
خطاب به پشه روی مانیتور

اس ام اس های تیرماه اس ام اس های سرکاری تیر 90

99.9% مردم ایران



مثل شما فضولند

اس ام اس های تیرماه اس ام اس های سرکاری تیر 90

چرا بچـــسیم وهمدیگر را متهم کنیم
بیایید بگــــوزیم و همدیگر را شاد کنیم (جملات قصار یک ...)

اس ام اس های تیرماه اس ام اس های سرکاری تیر 90

هیج کس تنها نیست..
...
ارواح عمت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: