درباره وبلاگ


از امروز ديگه متفاوت شديم
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1120
بازدید دیروز : 734
بازدید هفته : 2557
بازدید ماه : 7554
بازدید کل : 192119
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 105
تعداد آنلاین : 1

شیرازدانلود|دانلود فیلم رسوايي |بازی|برنامه|موسیقی|اخبار روز|فال|استخاره|




 
DataRecover2010_www.mihandownload.com.jpg
امروز در سایت میهن دانلود مجموعه ای کامل بهترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات را آماده کرده ایم. به هردلیلی و در هر دستگاهی اگر اطلاعات خود را از دست داده اید می توانید با انتخاب یکی از این نرم افزارها آنها را بازیابی نمایید. این مجموعه شامل نرم افزارهای بازیابی اطلاعات در ویندوز و لینوکس و در میان فایل های سیستمی ، سی دی و دی وی دی های آسیب دیده ، حافظه های جانبی فلش ، انواع مموری کارت ها ، دوربین های دیجیتال و پلیرهای موسیقی است که انتظار می رود نیاز عده کثیری از کاربران را برای بازیابی اطلاعات از دست رفته برطرف سازد. قطعأ از دست دادن اطلاعات ذخیره شده بر روی سیم کارت برای هیچکس امری خوشایند نخواهد بود بخصوص که اطلاعات از دست رفته دارای اهمیت باشد. از جمله قابلیت های بسیاری مفید و کاربردی که در این مجموعه وجود دارد امکان بازیابی پیامک ها و شماره های ذخیره شده در سیم کارت تلفن های همراه هست که در اتفاقات و موارد این ذکر شده می توانید از آن بهره مند شوید. همچنین می توانید عکس هایی که به هردلیلی آسیب دیده و یا ناقص هستند را با شناسایی پیکس ها به صورت اتوماتیک تا حد زیادی اطلاح نمایید. این مجموعه نرم افزاری کاملو قدرتمند را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...



SpeedConnect_Internet_Accelerator_v8.0_Portable_[www.MihanDownload.com]-1.jpgدر دنیای اینترنت سرعت بسیار مهم است اگر کاربری سرعت اینترنتی بالاتری را نسبت به سایرین داشته باشد مطمئنآ دسترسی او به حجم اطلاعات خیلی سریعتر صورت خواهد گرفت. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری رابرایتان آماده کرده ایم که باعث بهینه سازی سرعت اینترنت شما خواهد شد. نرم افزار SpeedConnect Internet Accelerator قادر است تا اتصال شما به اینترنت را بهینه سازی کند که نتیجه ی آن افزایش نسبی سرعت اینترنت خواهد بود. در واقع این نرم افزار پس از نصب با ایجاد تغییرات در تنظیمات شبکه تا حد ممکن سعی می کند تنظیمات مربوط به سرعت را در حداکثر مقدار خود قرار دهد. همچنین شما با استفاده از این نرم افزار می توانید میزان دقیق سرعت دانلود و آپلود اینترنت خود را بدست آورید. این نرم افزار مورد توجه بسیاری از مجله های معتبر سراسر دنیا قرار گرفته است به طوری که اکثر افراد برای بهینه سازی سرعت اینترنت خود از آن بهره میگیرند. شما از این نرم افزار میتوانید در شبکه هایی نظیر Dial-Up Modem, DSL, Cable, Wireless and LAN استفاده کنید و سرعت آنها را کنترل نمایید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

 



ادامه مطلب ...


 

Premium Web v2.0 Logo Fonts دانلود فونت سایت های معروف Premium Web 2.0 Logo Fonts

برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ، اینبار از سایت

دانلود سافت ور

، مجموعه

فونت

هایی از آرم سایت های معروف را در اختیار شما بازدیدکنندگان محترم قرار داده ایم،امید است توانسته باشیم رضایت شما بازدیدکنندگان محترم را جلب کنیم.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 14 تير 1390برچسب:best new font, download flicker font, download gmail font, download google font, download yahoo font, download youtube font, English Fonts, Font, Font Known Brands, font sega, new fonts, Premium Web 2,0 Logo Fonts, Premium Web 2,0 Logo Fonts free download, جديدترين فونت ها, جديدترين فونت هاي ٢٠١١, دانلود فونت, دانلود فونت آمازون, دانلود فونت انگليسي, دانلود فونت بسيار جديد, دانلود فونت جديد, دانلود فونت جیمیل, دانلود فونت خارجي, دانلود فونت سایت های معروف, دانلود فونت فلیکر, دانلود فونت لاتين, دانلود فونت میبو, دانلود فونت ها, دانلود فونت گوگل, دانلود فونت یاهو, دانلود فونت یوتیوب, سايت فونت, سایت دانلود فونت های جدید, فونت, فونت puma, فونت ttf, فونت انگليسي, فونت انگليسي گرافيك, فونت انگلیسی, فونت براي طراحي, فونت براي طراحي Header, فونت بسيار زيبا, فونت بسياز خوب, فونت جديد, فونت زيبا, فونت زیبا برای طراحی, فونت سگا, فونت طراحي, فونت لاتين, فونت هاي جديد, فونت هاي خفن, فونت هاي روز, فونت هاي زيبا, فونت هيپ هاپ, فونت ٢٠١١, فونت پوما, فونت گرافيس ها, قشنگ ترين فونت ها, مجموعه فونت ها, ١٠٠٠ فونت روز, گرافيك, :: 21:45 ::  نويسنده : saeed

 

به دلیل زیاد بودن حجم مطلب کپی شده


National Geographic - Hooked: Carp Invasion (2011) HDTV XviD-DiVERGE
Language: English
00:44:54 | 624x352 | XviD - 952Kbps | 29.970fps | MP3 - 128Kbps | 349MB
Genre: Documentary

نام مستند:  Hooked Carp Invasion - گرفتار تهاجم کپورها
سال انتشار: ۲۰۱۱
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۵ دقیقه
حجم: ۳5۰ مگابایت
کیفیت: HDTVRip
زیرنویس انگلیسی : ندارد
خلاصه داستان : کپورهای آسیایی به سمت راه های آبی امریکا حرکت کرده اند ، با اشتهایی باورنکردنی در خوردن همه چیز که باعث به هم ریختن اکوسیستم و میل آن به نابودی شده است.در این مستند به داخل آب هایی که این کپورها زندگی می کنند می رویم تا با روش زندگی آن ها آشنا شویم و ...
این ماهی از خانواده است که دارای ۲ جفت سبیلک، ودندان‌های حلقی با فرمول ۳٫۱.۱-۱٫۱.۳ یا ۳٫۲.۱-۱٫۲.۳ می‌باشد. کپور معمولی فلس‌هایی درشت و باله پشتی ممتدی دارد. تعداد فلس‌های خط جانبی در این ماهی ۳۲-۳۰ عدد می‌باشد. دهان آن کشویی بوده و قابل بیرون زدن است. کپور معمولی در حوضه‌های دریای خزر، رودخانه تجن و تمام حوضه‌های آبریز ایران پراکنش دارد. حداکثر طول در این ماهی ۱۵۰ و میانگین ۳۸ سانتی متر است. بدن این ماهی تا حدی دراز است و طول ۳ برابر ارتفاع می‌باشد. سر ماهی بزرگ و پوزه کند است. باله مخرجی کوتاهی دارد. در باله پشتی ۳ تا ۴ خار سخت و ۱۵(۱۶) تا ۲۱(۲۲) شعاع نرم و شاخه شاخه وجود دارد. در باله مخرجی نیز ۳ خار سخت و ۵ یا ۶ شعاع نرم شاخه شاخه دیده می‌شود.
این ماهی همه چیز خوار بوده و از موجودات ریز بستر آب، کرم‌ها، سخت‌پوستان، نوزاد حشرات و حتی فضولات حیوانی و گیاهی، لاشه حیوانات، تخم ماهیان و حتی نوزادان خود را مصرف می‌کنند.
در دمای کمتر از ۷ درجه سانتی‌گراد به صورت دسته جمعی به خواب زمستانی فرو می‌روند. در آب شیرین به سر برده و آب‌های گرم، آرام و پوشیده از گیاه را دوست دارد.
در میان کپور ماهیان می‌توان ۴ نوع آن را بر حسب قرار گرفتن فلس‌ها بر روی بدن از یکدیگر تشخیص داد: ۱)کپور فلس‌دار: که دارای بدنی کاملا پوشیده از فلس است. ۲) کپور آئینه‌ای: که دارای فلس‌های آئینه‌ای شکل و نا مرتب است. ۳)کپور فلس یک ردیفی: که دارای یک ردیف فلس در امتداد خط جانبی بوده و همگی آنها به یک اندازه‌اند. ۴) کپور چرمی یا برهنه: که فاقد فلس و یا دارای تعداد کمی فلس است. عمر این ماهی تا 45-50 سال گزارش شده و نمونه های از آن تا 30 کیلوگرم وزن می توانند داشته باشند
گونه‌های پرورش‌داده‌شده و رنگارنگ به نام کپور گلگون (کوی) معروفند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب ...


به گزارش فارس : این مرورگر که هنوز زمان عرضه آن مشخص نشده از امکانات متنوعی برای کاربران شبکه های اجتماعی مختلف برخوردار خواهد بود. همچنین یک برنامه کوچک هم در این مرورگر گنجانده می شود تا کاربران شبکه های مشهور اجتماعی راحت تر بتوانند به امکانات مورد نظر دسترسی پیدا کنند.

از جمله دیگر امکانات فایرفاکس ۵ می توان به قابلیت مدیریت حساب های کاربری، سرویس نمایش دهنده فایل های پی دی اف و سیستمی جدید برای جدا کردن زبانه های صفحات مختلف اشاره کرد.

همچنین تحول مهم دیگر عرضه نسخه ۶۴ بیتی فایرفاکس ۵ است. این اولین بار خواهد بود که فایرفاکس به غیر از نسخه ۳۲ بیتی نسخه ۶۴ بیتی از مرورگر فایرفاکس را در دسترس کاربران قرار می دهد.

موزیلا پیش از این از عرضه چهار نسخه مختلف از فایرفاکس در سال ۲۰۱۱ خبر داده بود. به نظر می رسد رقابت با نسخه های تازه مرورگر های کروم و IE مایکروسافت هدف اصلی این به روزرسانی های پی در پی و متوالی باشد.



ادامه مطلب ...


یکی از معروف ترین و پر کاربرد ترین نرم افزارهای فشرده سازی می باشد. که هم اکنون در شیراز دانلود برای شما دوستان قرار داده شده است

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب:



ادامه مطلب ...


دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:, :: 14:54 ::  نويسنده : saeed

نرم افزاری کاربردی برای تعمیر و بازیابی فلش های سوخته می باشد. شما با کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا با وصل فلش مموری سوخته به پورت یو اس بی و وصل شدن به اینترنت فلش مموری سوخته خود را تعمیر و بازیابی کنید.

 

 

 



ادامه مطلب ...


مرورگر اینترنت پر قدرت Mozilla Firefox 4.0.1-2 یکی از بهترین مرور گر های دنیا به شمار می رود که هم اکنون می توانید ان را از سایت موزیلا دانلود کنید

 

 

 

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:, :: 13:20 ::  نويسنده : saeed

این نرم افزار به منظور افزایش سرعت اینتر نت شما در این وبلاگ قرار داده شده وشما بازدید کننده عزیز می توانید ان را با لینک مستقیم دانلود کنید و از این به بعد دیگر منتظر تماش شدن دانلود یا باز شدن صفحه ها نباشید

کار می کنه 100٪



ادامه مطلب ...


دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:افزایش سرعت اینترنت,سرعت فایر فاکس,فایر فاکس ,و,,,,, :: 13:0 ::  نويسنده : saeed

سلام این بار برنامه توپ رو براتون آپ کردم که می تونه برای گوشی های سونی تم  بسازه  از امکانات این برنامه:

1:قرار دادن تصویر دلخواه در هر پنجره

2:ساده و پر قدرت

3امکان دریافت پسوند های مشهور عکس ها

4:....

 

 



ادامه مطلب ...


شنبه 21 خرداد 1390برچسب:تم ساز سونی اریکسون, سونی اریکسون,اریکیون تم ,تم ,, :: 17:38 ::  نويسنده : saeed

با سلام به شما بازدید کننده عزیز این بار نرم افزاری پرتابل ( نیازی به نصب نمی باشد ) را برای دانلود در شیراز دانلود برای دانلود قرار داده شده که بعلت سبک بودن برنامه به جای NERO استفاده می شود. امید وارم این برنامه برای شما مفید باشد

 

دانلود در ادامه مطلب:



ادامه مطلب ...


نسخه جدید مرورگر قدرتمند BOLT browser v1.60 که یک مخصوص همه گوشی های موبایل می باشد ویژگی ها :
- دانلود منیجر بسیار قدرتمند و اختصاصی
- سرعت بالا در بارگذاری صفحات ( ۲۵% تا ۵۰% بیشتر از مرورگر خود موبایل )
- نوار جستجو مخصوص برای جستجو مستقیم در موتور های معروف
- امکان بزرگنمایی صفحه سایت و حرکت راحت در سایت
- امکان پخش فایل های ویدئویی سایت هایی مانند یوتوب ، ما اسپیس و …
- پشتیبانی از امکاناتی مانند بازی های آنلاین
- دسترسی سریع به تاریخچه نرم افزار
- امکان پخش آهنگ های آنلاین موجود در سایت ها

توجه(وقتی روی دیگر گوشی ها باز شود خودکار مدل مخصوص گوشی را دانلود می کند)

 

 

 



ادامه مطلب ...